Archives for:

مقیاس بازخورد نسبت به بیماری کلنر (IAS)

index11
هدف: ارزیابی بازخورد نسبت به بیماری و ابعاد آن (نگرانی در مورد بیماری (WI)، نگرانی درباره درد (CP)، عادات سلامت (HH)، باورهای خودبیمارپندارانه (HB)، هراس از مرگ (TH)، هراس از بیماری (DP)، اشتغال ذهنی در مورد بدن (BP)، تجربه های درمانی (TE)، آثار نشانه ها (ES))
تعداد سوال: ۲۹
تعداد خرده مقیاس: ۹
شیوه نمره گذاری و تفسیر: دارد
روایی و پایایی: دارد
منبع: دارد
نوع فایل: word 2007

جهت خرید و دانلود از دکمه پایین استفاده کنید

قیمت: فقط ۳۰۰۰ تومان

خرید فایل

Desc (1)

ماطلب مرتبط:

۱- مقیاس ادراک بیمار از همدلی پزشک جفرسون (JSPPPE)

۲- پرسشنامه خودبیمارانگاری اهواز (AHT) (اختلال هیپوکندریا)

۳- پرسشنامه شأن ذاتی بیماران مبتلا به نارسایی قلب

۴- پرسشنامه آشنایی با ایدز

۵- پرسشنامه تاثیر رسانه های جمعی بر بیماری ایدز

۶- پرسشنامه نگرانی های مرتبط با بیماری

۷- پرسشنامه سبک زندگی (LSQ)

هدف: ارزیابی بازخورد نسبت به بیماری و ابعاد آن (نگرانی در مورد بیماری (WI)، نگرانی درباره درد (CP)، عادات سلامت (HH)، با...

Read More »

مقیاس توسعه برند

index11
هدف: سنجش میزان تناسب برند و محصول توسعه یافته
تعداد سوال: ۷
شیوه نمره گذاری: دارد
تفسیر: دارد
منابع: دارد
نوع فایل: word 2007

جهت خرید و دانلود از دکمه پایین استفاده کنید

قیمت: فقط ۲۵۰۰ تومان

خرید فایل

Desc (1)

مطالب مرتبط:

۱- پرسشنامه اعتماد به برند بالستر (BTS)

۲- مقیاس اشتیاق شخصی مک کواری و مانسون (RPII)

۳- پرسشنامه قدرت اجتماعی برند

۴- پرسشنامه ارزش ویژه برند مشتری محور

۵- پرسشنامه بررسی تأثیر ابعاد برند بر وفاداری مشتریان

۶- پرسشنامه شخصیت برند تیم های ورزشی

۷- پرسشنامه ارزش ویژه برندهای آنلاین (کریستودوئیلیدز و همکاران، ۲۰۰۶)

۸- پرسشنامه اشتیاق به محصول کاپفرر و لورنت

۹- پرسشنامه وفاداری مصرف کننده به برند

۱۰- پرسشنامه عوامل تاثیر گذار بر نام و نشان تجاری (برند)

۱۱- پرسشنامه ادراک از قیمت محصول لیچتنستین و همکاران (۱۹۹۳)

۱۲- پرسشنامه حساسیت مصرف کننده به فرهنگ جهانی ژویو و همکاران (۲۰۰۸)

۱۳- پرسشنامه عوامل موثر بر وفاداری مشتری در تجارت الکترونیک اسرینیواسان و همکاران (۲۰۰۲)

۱۴- پرسشنامه رتبه بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان به برند

۱۵- پرسشنامه ارزیابی نظام تولید بر اساس معیارهای کلاس جهانی

۱۶- پرسشنامه نوع رفتارهای اکتشافی مصرف کنندگان راجو

۱۷- پرسشنامه کشور مبدأ برند پیشارودی (۱۹۹۱)

هدف: سنجش میزان تناسب برند و محصول توسعه یافته تعداد سوال: 7 شیوه نمره گذاری: دارد تفسیر: دارد منابع: دارد نوع فایل: wor...

Read More »

مقیاس رویدادهای ارتباطی کینگ و کریستنسن (RES)

index11
هدف: سنجش میزان پیشرفت رابطه در دوران نامزدی
تعداد سوال: ۱۹
شیوه نمره گذاری: دارد
تفسیر نتایج: دارد
روایی و پایایی: دارد
منبع: دارد
نوع فایل: word 2007

جهت خرید و دانلود از دکمه پایین استفاده کنید

قیمت: فقط ۴۰۰۰ تومان

خرید فایل

Desc (1)

مطالب مرتبط:

۱- پرسشنامه کیفیت ارتباط زوجین (بر اساس چاچوب نظری مبلر- نانالی و اکمن)

۲- مقیاس رضامندی زناشویی اسلامی

۳- مقیاس ازدواج موفق (شاخص رضایت زناشویی)

۴- پرسشنامه شاخص رضایت زناشویی

۵- پرسشنامه رضایت زناشویی – فرم بلند انریچ

۶- پرسشنامه رضایت زناشویی انریچ (فرم کوتاه ۴۷ ماده ای)

هدف: سنجش میزان پیشرفت رابطه در دوران نامزدی تعداد سوال: 19 شیوه نمره گذاری: دارد تفسیر نتایج: دارد روایی و پایایی: دارد...

Read More »

پرسشنامه بلوغ فرآیندهای سازمانی

index11
هدف: سنجش میزان بلوغ فرآیندها در سازمان
تعداد سوال: ۱۳
شیوه نمره گذاری: دارد
تفسیر نتایج: دارد
منبع: دارد
نوع فایل: word 2007

جهت خرید و دانلود از دکمه پایین استفاده کنید

قیمت: فقط ۴۰۰۰ تومان

خرید فایل

Desc (1)

هدف: سنجش میزان بلوغ فرآیندها در سازمان تعداد سوال: 13 شیوه نمره گذاری: دارد تفسیر نتایج: دارد منبع: دارد نوع فایل: word...

Read More »

پرسشنامه خودکارآمدی در عملکرد بالینی دانشجویان پرستاری

index11
هدف: سنجش خودکارآمدی در عملکرد بالینی برای دانشجویان پرستاری
تعداد سوال: ۳۷
شیوه نمره گذاری و تفسیر: دارد
روایی و پایایی: دارد
منابع: دارد
نوع فایل: word 2007

جهت خرید و دانلود از دکمه پایین استفاده کنید

قیمت: فقط ۲۰۰۰ تومان

خرید فایل

Desc (1)

مطالب مرتبط:

۱- مقیاس خودکارآمدی والدگری دومکا (PSAM)

۲- پرسشنامه خودکارآمدی دانش آموزان جینک و مورگان (۱۹۹۹)

۳- پرسشنامه خودکارآمدی معلمان اسچانن و همکاران

۴- پرسشنامه خودکارآمدی جنسی

۵- مقیاس خودکارآمدی کودکان لد و ویلر

۶- پرسشنامه خود کارآمدی شرر

۷- پرسشنامه خودکارآمدی کودکان

هدف: سنجش خودکارآمدی در عملکرد بالینی برای دانشجویان پرستاری تعداد سوال: 37 شیوه نمره گذاری و تفسیر: دارد روایی و پایایی...

Read More »

مقیاس خودتاب آوری کلاهنن (ERS)

index11
هدف: سنجش میزان خودتاب آوری افراد
تعداد سوال: ۱۴
شیوه نمره گذاری: دارد
تفسیر نتایج: دارد
روایی و پایایی: دارد
منابع: دارد
نوع فایل: word 2007

جهت خرید و دانلود از دکمه پایین استفاده کنید

قیمت: فقط ۲۰۰۰ تومان

خرید فایل

Desc (1)

مطالب مرتبط:

۱- مقیاس تاب آوری کانر- دیویدسون (CD-RISC)

هدف: سنجش میزان خودتاب آوری افراد تعداد سوال: 14 شیوه نمره گذاری: دارد تفسیر نتایج: دارد روایی و پایایی: دارد منابع: دار...

Read More »

امتیاز دهی در مصاحبه دکتری

images

امتیاز دهی در مصاحبه دکتری

امتیاز دهی در مصاحبه دکتری امتیاز دهی در مصاحبه دکتری برای دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در دوره دکتری در تمامی رشته ها را دارند بسیار مهم می باشد. امتیاز دهی در مصاحبه دکتری از طریق وزارت علوم تدوین و به دانشگاهها ارایه شده تا فرآیند ارزیابی در مصاحبه بر اساس آن باشد. امتیاز دهی در مصاحبه دکتری بر اساس ملاک های زیر می باشد:

الف) سوابق پژوهشی ب) سوابق آموزشی ج) شرایط مصاحبه

در زیر به بیان اهمیت سوابق پژوهشی اقدام می گردد:

  1. تعداد مقالات ISI

  2. تعداد مقالات علمی پژوهشی

  3. تعداد مقالات علمی ترویجی

  4. شرکت در کنفرانسهای معتبر سوابق پژوهشی (تحقیقات و یا طرحهای ملی و غیره)

  5. کسب رتبه در جشنواره ها و مقام در مسابقات علمی

  6. گواهی ثبت اختراع

  7. تالیف یا ترجمه کتاب

بخشی از امتیاز دهی در مصاحبه دکتری بر اساس تعداد مقالات ISI می باشد. مقاله ISI بیشترین نمره را در مصاحبه دکتری به خود اختصاص می دهد؛ به طوریکه امتیاز یک مقاله ISI برابر ۷ می باشد. حتی این نمره می تواند بر اساس ضریب تاثیر مجله ای که مقاله در آن چاپ شده است افزایش یابد. ضریب تاثیر یک شاخص کمی است که برای ارزیابی، مقایسه و رتبه بندی نشریات علمی در رشته های مختلف در سطح ملی یا برای مقایسه مجله ها در سطح بین المللی به کارگرفته می شود. این شاخص فروانی استنادهایی را نشان می دهد که در طول یک دوره زمانی مشخص به یک مقاله چاپ شده در یک نشریه داده می شود. در نهایت حداکثر نمره ای که به مقالات ISI یک فرد در امتیاز دهی در مصاحبه دکترا داده می شود ۲۵ است.

امتیاز دهی در مصاحبه دکتری شامل مقالات علمی پژوهشی نیز می شود. به طوریکه هر مقاله پژوهشی انگلیسی حداکثر ۶ امتیاز و هر مقاله علمی پژوهشی فارسی حداکثر ۵ امتیاز دارد. نهایتاً در امتیاز دهی در مصاحبه دکتری حداکثر نمره به مقالات علمی پژوهشی ۱۵ می باشد. یکی دیگر از ملاکهای امتیاز دهی در مصاحبه دکتری مقالات علمی ترویجی است. به طوریکه به یک مقاله ترویجی ۲ امتیاز و یک مقاله دانشجویی ۵/. امتیاز دارد. حداکثر نمره امتیاز دهی در مصاحبه دکترا به مقالات علمی ترویجی ۵ می باشد.

امتیاز دهی در مصاحبه دکتری شامل کنفرانسهای معتبر نیز می باشد. شرکت در یک کنفرانس بین المللی خارجی ۲ امتیاز دارد. کنفرانس بین المللی داخلی ۱/۵ امتیاز؛ همایشها، پنجمین همایش به بالا ۵/. امتیاز؛ همایشهای دانشجویی امتیاز ندارند؛ و کنفرانسهای ملی ۱ امتیاز دارند. در نهایت، حداکثر نمره ای که شرکت در کنفرانس ها در امتیازدهی در مصاحبه دکتری به خود اختصاص می دهند برابر با ۵ می باشد.

بخشی از امتیاز دهی در مصاحبه دکتری را سوابق پژوهشی مانند شرکت در طرحهای ملی، تحقیقاتی و غیره به خود اختصاص می دهند. هر طرح در امتیاز دهی در مصاحبه دکتری ۴ امتیاز دارد به صورتیکه مجری ۴ امتیاز و همکار ۱ امتیاز. در امتیاز دهی در مصاحبه دکتری شرکت در طرحهای ملی و امثالهم نهایتاً ۱۰ امتیاز دارند.

امتیاز دهی در مصاحبه دکتری شامل کسب رتبه در جشنواره ها و مقام در مسابقات علمی نیز می گردد. حداکثر امتیاز این بخش در امتیاز دهی در مصاحبه دکتری ۱۵ می باشد. داشتن گواهی ثبت اختراع یکی دیگر از ملاک های امتایز دهی در مصاحبه دکتری می باشد. هر مورد داشتن گواهی، ۵ امتیاز دارد. کل امتیازی که یک فرد می تواند در این بخش از امتیاز دهی در مصاحبه دکتری کسب نماید ۱۰ می باشد.

داشتن تالیف و یا ترجمه، آخرین قسمت از بخش پژوهشی است که دارای امتیاز می باشد. در امتیاز دهی در مصاحبه دکتری تالیف کتاب تا سقف ۱۵ امتیاز و ترجمه کتاب تا سقف ۵ امتیاز نمره دارد. بنابراین، حداکثر نمره ای که تالیف یا ترجمه کتاب در امتیاز دهی در مصاحبه دکتری دارد، برابر با ۱۵ می باشد.

همانطوریکه از توضیحات بالا بر می‌آید، دانشجویان عزیز باید توجه داشته باشند که داشتن مثلاً دو مقاله ISI می تواند بخش اعظم نمره مصاحبه دکتری را نصیب آنها نماید بخاطر اهمیت این مساله، متخصصین گروه پذیرش و نگارش مقالات ISI به آندسته از دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در دوره دکتری را دارند این کمک را خواهد نمود تا بر اساس آگاهی کامل از شیوه نمره دهی، به تقویت رزومه خود بپردازند. همچنین، در صورت درخواست متقاضی، موسسه ایران تحقیق یک کلاس توجیهی نیز برای آمادگی جلسه مصاحبه دوره دکترا برگزار خواهد نمود.

به نقل از ایران تحقیق

امتیاز دهی در مصاحبه دکتری امتیاز دهی در مصاحبه دکتری امتیاز دهی در مصاحبه دکتری برای دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در د...

Read More »

پرسشنامه رجحان شغلی آمابایل و همکاران (WPI)

index11
هدف: تشخیص تفاوتهای فردی در جهت گیری انگیزشی درونی و بیرونی
تعداد بعد: ۲
تعداد سوال: ۳۰
شیوه نمره گذاری و تفسیر: دارد
روایی و پایایی: دارد
منبع: دارد
نوع فایل: word 2007

جهت خرید و دانلود از دکمه پایین استفاده کنید

قیمت: فقط ۲۰۰۰ تومان

خرید فایل

Desc (1)

هدف: تشخیص تفاوتهای فردی در جهت گیری انگیزشی درونی و بیرونی تعداد بعد: 2 تعداد سوال: 30 شیوه نمره گذاری و تفسیر: دارد رو...

Read More »

پرسشنامه کیفیت زندگی ۳۶ سوالی (SF-36)

index11
هدف: ارزیابی کیفیت زندگی از ابعاد مختلف (کارکرد جسمی ، اختلال نقش بخاطر سلامت جسمی ، اختلال نقش بخاطر سلامت هیجانی ، انرژی/خستگی ، بهزیستی هیجانی ، کارکرد اجتماعی، درد، سلامت عمومی)
تعداد سوال: ۳۶
تعداد بعد: ۸
شیوه نمره گذاری و تفسیر: دارد
منبع: دارد
نوع فایل: word 2007

جهت خرید و دانلود از دکمه پایین استفاده کنید

قیمت: فقط ۲۵۰۰ تومان

خرید فایل

Desc (1)

مطالب مرتبط:

۱-پرسشنامه کیفیت زندگی در بیماران دیابتی توماس و همکاران (DQOL)

۲- پرسشنامه کیفیت زندگی در مدرسه (QOSL)

۳- پرسشنامه کیفیت زندگی کاری

۴- پرسشنامه کیفیت زندگی QLQ

هدف: ارزیابی کیفیت زندگی از ابعاد مختلف (کارکرد جسمی ، اختلال نقش بخاطر سلامت جسمی ، اختلال نقش بخاطر سلامت هیجانی ، انر...

Read More »

پرسشنامه رضایت از زندگی در سالمندان توبین و همکاران (LSI-Z)

index11
هدف: سنجش رضایت از زندگی در سالمندان
تعداد سوال: ۱۳
شیوه نمره گذاری: دارد
تفسیر: دارد
روایی و پایایی: دارد
منبع: دارد
نوع فایل: word 2007

جهت خرید و دانلود از دکمه پایین استفاده کنید

قیمت: فقط ۲۰۰۰ تومان

خرید فایل

Desc (1)

مطالب مرتبط:

۱- پرسشنامه کیفیت زندگی در مدرسه (QOSL)

۲- پرسشنامه چند بعدی سنجش رضایت از زندگی در دانش آموزان هیوبنر (MSLSS)

۳- پرسشنامه کیفیت زندگی کاری

هدف: سنجش رضایت از زندگی در سالمندان تعداد سوال: 13 شیوه نمره گذاری: دارد تفسیر: دارد روایی و پایایی: دارد منبع: دارد نو...

Read More »