Archives for:

پرسشنامه نوجویی در استفاده محصول جیراردی و همکاران

هدف: سنجش نوجویی در استفاده و مصرف محصول (خلاقیت در استفاده ی مجدد، توانایی استفاده ی چند منظوره)
تعداد سوال: ۹
تعداد بعد: ۲
شیوه نمره گذاری و تفسیر: دارد
منبع: دارد
نوع فایل: word 2007

جهت خرید و دانلود از دکمه پایین استفاده کنید

قیمت: فقط ۴۰۰۰ تومان

خرید فایل

Desc (1)

مطالب مرتبط:

۱- پرسشنامه اعتماد به برند بالستر (BTS)

۲- مقیاس اشتیاق شخصی مک کواری و مانسون (RPII)

۳- پرسشنامه قدرت اجتماعی برند

۴- پرسشنامه ارزش ویژه برند مشتری محور

۵- پرسشنامه بررسی تأثیر ابعاد برند بر وفاداری مشتریان

۶- پرسشنامه شخصیت برند تیم های ورزشی

۷- پرسشنامه ارزش ویژه برندهای آنلاین (کریستودوئیلیدز و همکاران، ۲۰۰۶)

۸- پرسشنامه اشتیاق به محصول کاپفرر و لورنت

۹- پرسشنامه وفاداری مصرف کننده به برند

۱۰- پرسشنامه عوامل تاثیر گذار بر نام و نشان تجاری (برند)

۱۱- پرسشنامه ادراک از قیمت محصول لیچتنستین و همکاران (۱۹۹۳)

۱۲- پرسشنامه حساسیت مصرف کننده به فرهنگ جهانی ژویو و همکاران (۲۰۰۸)

۱۳- پرسشنامه عوامل موثر بر وفاداری مشتری در تجارت الکترونیک اسرینیواسان و همکاران (۲۰۰۲)

۱۴- پرسشنامه رتبه بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان به برند

۱۵- پرسشنامه ارزیابی نظام تولید بر اساس معیارهای کلاس جهانی

۱۶- پرسشنامه نوع رفتارهای اکتشافی مصرف کنندگان راجو

۱۷- پرسشنامه کشور مبدأ برند پیشارودی (۱۹۹۱)

۱۸- پرسشنامه باور، نگرش و رفتار مصرف کنندگان نسبت به تبلیغات اینترنتی ولین و همکاران

۱۹- پرسشنامه ارزش ویژه برند کارمند محور کینگ و گریس

۲۰- پرسشنامه تصویر برند شرکت در بانکداری خرد براوو و همکاران

۲۱- مقیاس تمایل مصرف کننده به رضایت گریس (CDS)

۲۲- پرسشنامه تردید مصرف کننده نسبت به محصول های جدید ساکس جاروی (۲۰۱۰)

۲۳- پرسشنامه احساسات استاندارد شده در تبلیغات هولبروک و بترا

۲۴- پرسشنامه اجزاء اشتیاق در مصرف کنندگان لاستویکا و گاردنر

۲۵- پرسشنامه تمایل به محصول های منحصر به فرد لین و هریس

۲۶- پرسشنامه اصالت برند کادیرو

۲۷- پرسشنامه تجربه برند زارانتونلو و اشمیت

۲۸- پرسشنامه محتوای اطلاعاتی و انتقالی تبلیغات پوتو و ولز

۲۹- پرسشنامه ارزیابی قضاوت بیننده از تبلیغات فلتام (AVJS)

۳۰- پرسشنامه شخصیت برند آمبرویز

۳۱- پرسشنامه شخصیت برند آکر (BEQ)

۳۲- پرسشنامه وابستگی عاطفی به برند تامسون و همکاران

۳۳- پرسشنامه توجیه اخلاقی مصرف کننده آستوس و همکاران

هدف: سنجش نوجویی در استفاده و مصرف محصول (خلاقیت در استفاده ی مجدد، توانایی استفاده ی چند منظوره) تعداد سوال: 9 تعداد بع...

Read More »

پرسشنامه شاخص لوکس بودن برند کریستودولایدز و همکاران

هدف: سنجش میزان لوکس بودن یک برند از ابعاد مختلف (شهرت، منحصر به فرد بودن، کیفیت، لذت گرایی، ارزش اجتماعی)
تعداد سوال: ۲۰
تعداد خرده مقیاس: ۶
شیوه نمره گذاری و تفسیر: دارد
منبع: دارد
نوع فایل: word 2007

جهت خرید و دانلود از دکمه پایین استفاده کنید

قیمت: فقط ۴۰۰۰ تومان

خرید فایل

Desc (1)

مطالب مرتبط:

۱- پرسشنامه اعتماد به برند بالستر (BTS)

۲- مقیاس اشتیاق شخصی مک کواری و مانسون (RPII)

۳- پرسشنامه قدرت اجتماعی برند

۴- پرسشنامه ارزش ویژه برند مشتری محور

۵- پرسشنامه بررسی تأثیر ابعاد برند بر وفاداری مشتریان

۶- پرسشنامه شخصیت برند تیم های ورزشی

۷- پرسشنامه ارزش ویژه برندهای آنلاین (کریستودوئیلیدز و همکاران، ۲۰۰۶)

۸- پرسشنامه اشتیاق به محصول کاپفرر و لورنت

۹- پرسشنامه وفاداری مصرف کننده به برند

۱۰- پرسشنامه عوامل تاثیر گذار بر نام و نشان تجاری (برند)

۱۱- پرسشنامه ادراک از قیمت محصول لیچتنستین و همکاران (۱۹۹۳)

۱۲- پرسشنامه حساسیت مصرف کننده به فرهنگ جهانی ژویو و همکاران (۲۰۰۸)

۱۳- پرسشنامه عوامل موثر بر وفاداری مشتری در تجارت الکترونیک اسرینیواسان و همکاران (۲۰۰۲)

۱۴- پرسشنامه رتبه بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان به برند

۱۵- پرسشنامه ارزیابی نظام تولید بر اساس معیارهای کلاس جهانی

۱۶- پرسشنامه نوع رفتارهای اکتشافی مصرف کنندگان راجو

۱۷- پرسشنامه کشور مبدأ برند پیشارودی (۱۹۹۱)

۱۸- پرسشنامه باور، نگرش و رفتار مصرف کنندگان نسبت به تبلیغات اینترنتی ولین و همکاران

۱۹- پرسشنامه ارزش ویژه برند کارمند محور کینگ و گریس

۲۰- پرسشنامه تصویر برند شرکت در بانکداری خرد براوو و همکاران

۲۱- مقیاس تمایل مصرف کننده به رضایت گریس (CDS)

۲۲- پرسشنامه تردید مصرف کننده نسبت به محصول های جدید ساکس جاروی (۲۰۱۰)

۲۳- پرسشنامه احساسات استاندارد شده در تبلیغات هولبروک و بترا

۲۴- پرسشنامه اجزاء اشتیاق در مصرف کنندگان لاستویکا و گاردنر

۲۵- پرسشنامه تمایل به محصول های منحصر به فرد لین و هریس

۲۶- پرسشنامه اصالت برند کادیرو

۲۷- پرسشنامه تجربه برند زارانتونلو و اشمیت

۲۸- پرسشنامه محتوای اطلاعاتی و انتقالی تبلیغات پوتو و ولز

۲۹- پرسشنامه ارزیابی قضاوت بیننده از تبلیغات فلتام (AVJS)

۳۰- پرسشنامه نگرش کودکان نسبت به تبلیغات مکلین و مچلیت

۳۱- پرسشنامه ادراک مصرف کننده از خلاقیت تبلیغات آلتسچ

هدف: سنجش میزان لوکس بودن یک برند از ابعاد مختلف (شهرت، منحصر به فرد بودن، کیفیت، لذت گرایی، ارزش اجتماعی) تعداد سوال: 2...

Read More »

مقیاس برابری / عدم برابری زناشویی تراپمن و همکاران (E/I)

هدف: سنجش برابری در روابط زناشویی از ابعاد مختلف ( دغدغه های فردی، دغدغه های هیجانی، دغدغه های روزمره، فرصت های به دست آمده و از دست رفته)
تعداد سوال: ۲۶
تعداد برعد: ۴
شیوه نمره گذاری: دارد
تفسیر: دارد
روایی و پایایی: دارد
منبع: دارد
نوع فایل: word 2007

جهت خرید و دانلود از دکمه پایین استفاده کنید

قیمت: فقط ۴۰۰۰ تومان

خرید فایل

Desc (1)

مطالب مرتبط:

۱- پرسشنامه کیفیت ارتباط زوجین (بر اساس چاچوب نظری مبلر- نانالی و اکمن)

۲- مقیاس رضامندی زناشویی اسلامی

۳- مقیاس ازدواج موفق (شاخص رضایت زناشویی)

۴- پرسشنامه شاخص رضایت زناشویی

۵- پرسشنامه رضایت زناشویی – فرم بلند انریچ

۶- پرسشنامه رضایت زناشویی انریچ (فرم کوتاه ۴۷ ماده ای)

۷- مقیاس رویدادهای ارتباطی کینگ و کریستنسن (RES)

۸- مقیاس باورهای ارتباطی آدیلسون و اپشتاین

۹- مقیاس سنجش رضایت رابطه هندریک (RAS)

۱۰- پرسشنامه کیفیت روابط پیرس و همکاران ۱۹۹۱ (QRI)

۱۱- مقیاس تعارض زناشویی کانزاس اگمان و همکاران (KMCS)

۱۲- مقیاس شیوه های برخورد در اختلافات زناشویی اشتراوس و همکاران (CTS-2) (تجدید نظر شده)

۱۳- مقیاس کیفیت زناشویی باسبی و همکاران (RDAS)( فرم تجدید نظر شده)

هدف: سنجش برابری در روابط زناشویی از ابعاد مختلف ( دغدغه های فردی، دغدغه های هیجانی، دغدغه های روزمره، فرصت های به دست آ...

Read More »

پرسشنامه تاثیر تکنیک های مدیریت کیفیت در میزان تولید شرکت

هدف: بررسی تاثیر تکنیک های مدیریت کیفیت در میزان تولید شرکت از ابعاد مختلف (آموزش و توسعه، مشارکت کارکنان، تشخیص و پاداش، تمرکز بر مشتری، ارتباطات سازمانی، کار تیمی، توانمندسازی، رهبری)
تعداد سوال: ۲۴
تعداد بعد: ۸
شیوه نمره گذاری و تفسیر: دارد
منبع: محقق ساخته
نوع فایل: word 2007

جهت خرید و دانلود از دکمه پایین استفاده کنید

قیمت: فقط ۳۶۰۰۰ تومان

خرید فایل

Desc (1)

هدف: بررسی تاثیر تکنیک های مدیریت کیفیت در میزان تولید شرکت از ابعاد مختلف (آموزش و توسعه، مشارکت کارکنان، تشخیص و پاداش...

Read More »

پرسشنامه نقش سیستم خبره در سیستم آموزش همراه یا آنی

هدف: ارزیابی نقش سیستم خبره در سیستم آموزش همراه یا آنی از ابعاد مختلف (قابلیت استفاده بصورت دائمی، کاهش هزینه های سازمان، کاهش زمان پاسخ دهی، آموزش کاربر در حین انجام کار، انتقال دانش، قابلیت دسترسی)
تعداد سوال: ۱۸
تعداد بعد: ۶
شیوه نمره گذاری: دارد
منبع: محقق ساخته
نوع فایل: word 2007

جهت خرید و دانلود از دکمه پایین استفاده کنید

قیمت: فقط ۳۲۰۰۰ تومان

خرید فایل

Desc (1)

هدف: ارزیابی نقش سیستم خبره در سیستم آموزش همراه یا آنی از ابعاد مختلف (قابلیت استفاده بصورت دائمی، کاهش هزینه های سازما...

Read More »

پرسشنامه نقش چابکی فرایند کسب وکار بر قابلیت های IT و عملکرد های سازمانی

هدف: بررسی نقش چابکی فرایند کسب وکار بر قابلیت های IT و عملکرد های سازمانی از ابعاد مختلف (تاثیر قابلیت های فناوری اطلاعات بر چابکی فرایند کسب و کار، تاثیر چابکی فرایند کسب و کار بر عملکرد سازمانی، تاثیر خصومت محیطی بر قابلیت های فناووری اطلاعات در فرایند چابکی کسب و کار، تاثیر پویایی محیطی بر قابلیت های فناووری اطلاعات در فرایند چابکی کسب و کار، پیچیدگی محیطی بر قابلیت های فناووری اطلاعات در فرایند چابکی کسب و کار)
تعداد س.ال: ۲۰
تعداد بعد: ۵
شیوه نمره گذاری و تفسیر: دارد
منبع: محقق ساخته
نوع فایل: word 2007

جهت خرید و دانلود از دکمه پایین استفاده کنید

قیمت: فقط ۳۳۰۰۰ تومان

خرید فایل

Desc (1)

هدف: بررسی نقش چابکی فرایند کسب وکار بر قابلیت های IT و عملکرد های سازمانی از ابعاد مختلف (تاثیر قابلیت های فناوری اطلاع...

Read More »

پرسشنامه ضریب خود رهبری

هدف: ارزیابی وضعیت خودرهبری (ویژگی متمرکز شدن، ویژگی مشخص کردن اهداف، ویژگی مشخص کردن جهت، ویژگی هدف گذاری، ویژگی تعیین نقاط قوت، ویژگی ایجاد هماهنگی، ویژگی خودانگیزشی، ویژگی لذت آنی، ویژگی انعطاف پذیری فکری، ویژگی اصلاح مسیر، ویژگی عبور از موانع، ویژگی تجربه ی ماجراها)
تعداد سوال: ۳۶
تعداد بعد: ۱۲
شیوه نمره گذاری: دارد
تفسیر نتایج: دارد
منبع: نامشخص
نوع فایل: word 2007

جهت خرید و دانلود از دکمه پایین استفاده کنید

قیمت: فقط ۴۰۰۰ تومان

خرید فایل

Desc (1)

هدف: ارزیابی وضعیت خودرهبری (ویژگی متمرکز شدن، ویژگی مشخص کردن اهداف، ویژگی مشخص کردن جهت، ویژگی هدف گذاری، ویژگی تعیین...

Read More »

پرسشنامه تاثیر رسانه بر جذب مشارکتهای مردمی برای ایجاد فضای آموزشی

هدف: ارزیابی تاثیر رسانه بر جذب مشارکتهای مردمی برای ایجاد فضای آموزشی از ابعاد مختلف (تکرار پیام، زمان ارائه پیام، اعتماد به رسانه، جذابیت رسانه، قدرت رسانه، در معرض پیام قرار گرفتن، توجه به پیام، درک پیام، پذیرش نتیجه گیری مربوط به پیام، یادآوری پیام، تبدیل نگرش به رفتار، بهره گیری از ابزارهای زیبایی شناختی در ارائه پیام، بهره مندی بر اساس نیازجویی، قابلیت انتقال پیام در تمام شرایط)
تعداد سوال: ۲۸
تعداد بعد: ۱۴
شیوه نمره گذاری و تفسیر: دارد
منبع: محقق ساخته
نوع فایل: word 2007

جهت خرید و دانلود از دکمه پایین استفاده کنید

قیمت: فقط ۳۵۰۰۰ تومان

خرید فایل

Desc (1)

هدف: ارزیابی تاثیر رسانه بر جذب مشارکتهای مردمی برای ایجاد فضای آموزشی از ابعاد مختلف (تکرار پیام، زمان ارائه پیام، اعتم...

Read More »

پرسشنامه ادراک مصرف کننده از خلاقیت تبلیغات آلتسچ

هدف: ارزیابی ادراک مصرف کننده از خلاقیت تبلیغات از ابعاد مختلف (ارتباط، اصالت)
تعداد سوال: ۱۹
تعداد بعد: ۲
شیوه نمره گذاری و تفسیر: دارد
منبع: دارد
نوع فایل: word 2007

جهت خرید و دانلود از دکمه پایین استفاده کنید

قیمت: فقط ۳۵۰۰ تومان

خرید فایل

Desc (1)

مطالب مرتبط:

۱- پرسشنامه اعتماد به برند بالستر (BTS)

۲- مقیاس اشتیاق شخصی مک کواری و مانسون (RPII)

۳- پرسشنامه قدرت اجتماعی برند

۴- پرسشنامه ارزش ویژه برند مشتری محور

۵- پرسشنامه بررسی تأثیر ابعاد برند بر وفاداری مشتریان

۶- پرسشنامه شخصیت برند تیم های ورزشی

۷- پرسشنامه ارزش ویژه برندهای آنلاین (کریستودوئیلیدز و همکاران، ۲۰۰۶)

۸- پرسشنامه اشتیاق به محصول کاپفرر و لورنت

۹- پرسشنامه وفاداری مصرف کننده به برند

۱۰- پرسشنامه عوامل تاثیر گذار بر نام و نشان تجاری (برند)

۱۱- پرسشنامه ادراک از قیمت محصول لیچتنستین و همکاران (۱۹۹۳)

۱۲- پرسشنامه حساسیت مصرف کننده به فرهنگ جهانی ژویو و همکاران (۲۰۰۸)

۱۳- پرسشنامه عوامل موثر بر وفاداری مشتری در تجارت الکترونیک اسرینیواسان و همکاران (۲۰۰۲)

۱۴- پرسشنامه رتبه بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان به برند

۱۵- پرسشنامه ارزیابی نظام تولید بر اساس معیارهای کلاس جهانی

۱۶- پرسشنامه نوع رفتارهای اکتشافی مصرف کنندگان راجو

۱۷- پرسشنامه کشور مبدأ برند پیشارودی (۱۹۹۱)

۱۸- پرسشنامه باور، نگرش و رفتار مصرف کنندگان نسبت به تبلیغات اینترنتی ولین و همکاران

۱۹- پرسشنامه ارزش ویژه برند کارمند محور کینگ و گریس

۲۰- پرسشنامه تصویر برند شرکت در بانکداری خرد براوو و همکاران

۲۱- مقیاس تمایل مصرف کننده به رضایت گریس (CDS)

۲۲- پرسشنامه تردید مصرف کننده نسبت به محصول های جدید ساکس جاروی (۲۰۱۰)

۲۳- پرسشنامه احساسات استاندارد شده در تبلیغات هولبروک و بترا

۲۴- پرسشنامه اجزاء اشتیاق در مصرف کنندگان لاستویکا و گاردنر

۲۵- پرسشنامه تمایل به محصول های منحصر به فرد لین و هریس

۲۶- پرسشنامه اصالت برند کادیرو

۲۷- پرسشنامه تجربه برند زارانتونلو و اشمیت

۲۸- پرسشنامه محتوای اطلاعاتی و انتقالی تبلیغات پوتو و ولز

۲۹- پرسشنامه ارزیابی قضاوت بیننده از تبلیغات فلتام (AVJS)

۳۰- پرسشنامه نگرش کودکان نسبت به تبلیغات مکلین و مچلیت

هدف: ارزیابی ادراک مصرف کننده از خلاقیت تبلیغات از ابعاد مختلف (ارتباط، اصالت) تعداد سوال: 19 تعداد بعد: 2 شیوه نمره گذا...

Read More »

پرسشنامه نگرش کودکان نسبت به تبلیغات مکلین و مچلیت

هدف: بررسی نگرش کودکان نسبت به تبلیغات در سنین ۳ تا ۵ سال
تعداد سوال: ۵
شیوه نمره گذاری: دارد
منابع: دارد
نوع فایل: word 2007

جهت خرید و دانلود از دکمه پایین استفاده کنید

قیمت: فقط ۲۵۰۰ تومان

خرید فایل

Desc (1)

مطالب مرتبط:

۱- پرسشنامه اعتماد به برند بالستر (BTS)

۲- مقیاس اشتیاق شخصی مک کواری و مانسون (RPII)

۳- پرسشنامه قدرت اجتماعی برند

۴- پرسشنامه ارزش ویژه برند مشتری محور

۵- پرسشنامه بررسی تأثیر ابعاد برند بر وفاداری مشتریان

۶- پرسشنامه شخصیت برند تیم های ورزشی

۷- پرسشنامه ارزش ویژه برندهای آنلاین (کریستودوئیلیدز و همکاران، ۲۰۰۶)

۸- پرسشنامه اشتیاق به محصول کاپفرر و لورنت

۹- پرسشنامه وفاداری مصرف کننده به برند

۱۰- پرسشنامه عوامل تاثیر گذار بر نام و نشان تجاری (برند)

۱۱- پرسشنامه ادراک از قیمت محصول لیچتنستین و همکاران (۱۹۹۳)

۱۲- پرسشنامه حساسیت مصرف کننده به فرهنگ جهانی ژویو و همکاران (۲۰۰۸)

۱۳- پرسشنامه عوامل موثر بر وفاداری مشتری در تجارت الکترونیک اسرینیواسان و همکاران (۲۰۰۲)

۱۴- پرسشنامه رتبه بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان به برند

۱۵- پرسشنامه ارزیابی نظام تولید بر اساس معیارهای کلاس جهانی

۱۶- پرسشنامه نوع رفتارهای اکتشافی مصرف کنندگان راجو

۱۷- پرسشنامه کشور مبدأ برند پیشارودی (۱۹۹۱)

۱۸- پرسشنامه باور، نگرش و رفتار مصرف کنندگان نسبت به تبلیغات اینترنتی ولین و همکاران

۱۹- پرسشنامه ارزش ویژه برند کارمند محور کینگ و گریس

۲۰- پرسشنامه تصویر برند شرکت در بانکداری خرد براوو و همکاران

۲۱- مقیاس تمایل مصرف کننده به رضایت گریس (CDS)

۲۲- پرسشنامه تردید مصرف کننده نسبت به محصول های جدید ساکس جاروی (۲۰۱۰)

۲۳- پرسشنامه احساسات استاندارد شده در تبلیغات هولبروک و بترا

۲۴- پرسشنامه اجزاء اشتیاق در مصرف کنندگان لاستویکا و گاردنر

۲۵- پرسشنامه تمایل به محصول های منحصر به فرد لین و هریس

۲۶- پرسشنامه اصالت برند کادیرو

۲۷- پرسشنامه تجربه برند زارانتونلو و اشمیت

۲۸- پرسشنامه محتوای اطلاعاتی و انتقالی تبلیغات پوتو و ولز

۲۹- پرسشنامه ارزیابی قضاوت بیننده از تبلیغات فلتام (AVJS)

هدف: بررسی نگرش کودکان نسبت به تبلیغات در سنین 3 تا 5 سال تعداد سوال: 5 شیوه نمره گذاری: دارد منابع: دارد نوع فایل: word...

Read More »